Monday, October 4, 2010

TopsyTurvyMum First Lucky Draw!

[Sticky Mode Sehingga 04 Oktober 2010]

First lucky draw yang dianjur oleh TopsyTurvyMum. Saya tertarik dengan set pinggan mangkuk Corelle tu... dah la warna putih... my favorite color... bestnya kalau saya adalah orang yang bertuah untuk mendapat set Corelle ni...

Bagi yang berminat untuk sertai Lucky Draw ini... anda dijemput untuk Klik pada Gambar Set Corelle diatas ya... dan di bawah ini adalah Syarat-syarat penyertaan...
1. Anda adalah seorang blogger. (InshaAllah lain kali aku buat lucky draw utk blogger dan reader pulak ye)

2. Beralamat/mempunyai alamat di Malaysia.(Bermakna yang berada di luar negara juga boleh menyertai kalau ada alamat di Malaysia.)

3. Penyertaan mesti dibuat di dalam bentuk entry secara STICKY POST di blog anda. Caranya, copy je la entry ni.(1 profile cuma layak masuk satu penyertaan sahaja.)

4. Setelah siap buat entry, sila hantar link penyertaan anda di ruangan komen entry ini. (Nanti aku masukkan link blog anda kat entry ni)

5. Tarikh tutupnya adalah bila-bila masa sahaja dalam minggu ni(Sebelum Isnin depan 04/10/2010). Aku akan buat entry kalau dah tutup. Bila dah tutup, maka boleh hilangkan sticky post tu.

6. Pemenang akan dipilih DI SINI.

Ya Allah, semoga hambaMu ini bertuah untuk mendapat set Corelle ini... Belum pernah hambaMu ini merasa set mewah seperti ini... Amin... Semoga saya bertuah...

4 comments:

TopsyTurvyMum said...

Amin..

Thanks sudi join..
GOOD LUCK!:)

Whitey Mommy said...

terima kasih sis... amin...

TopsyTurvyMum said...

65

K-Baby said...

Salam Mommy,
Nak jemput join contest sempena perasmian blog, boleh menangi cute slogan tees untuk your little kid. Thanks ya :)
mykedaibaby.blogspot.com

Post a Comment